Vrácení nebo reklamace zboží

Vrácení zboží

Zákazník má právo na odstoupení od kupní smlouvy nejpozději do 14 dnů od nákupu zboží, přičemž první den nastává doručením produktu. Zboží musí být v neporušeném stavu včetně originálních obalových materiálů. V případě poškozeného nebo neúplného balení má prodávající nárok na snížení hodnoty zboží. Každé vrácení je posuzováno samostatně na základě komunikace mezi kupujícím a prodávajícím.

Reklamace

Pokud se projeví nedostatky či vady zboží v rámci záruční lhůty, kontaktujte nás k zahájení reklamačního řízení. Vadný produkt je možné vrátit prostřednictvím přepravní služby (přepravce a místo doručení je dohodnuto na základě komunikace mezi kupujícím a prodávajícím). Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.

V případě výskytu problému u produktu zakoupeného u našeho eshopu nebo při uplatnění zákonné 14 denní lhůty pro vrácení zboží, vyplňte, prosím, tento reklamační formulář. Pokuste se co nejpřesněji popsat Váš problém. Nejpozději do 48 hodin se Vám ozveme a společně nalezneme řešení. Celé reklamační podmínky si můžete přečíst zde.